Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ σας καλεί σε συνέντευξη τύπου τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017, 11 π.μ. στα γραφεία της Ομοσπονδίας (Στουρνάρη 73-75) προκειμένου να παρουσιάσει τις θέσεις της για τις σχεδιαζόμενες πωλήσεις μονάδων της ΔΕΗ καθώς και για τη γενικότερη πορεία του Ομίλου.