Aρχική

TΟ ΝΕΟ ΩΔΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ

Εκτύπωση

Το Νέο Ωδείο Πτολεμαΐδας σε συνεργασία με το Old Park Project

προσκαλεί το μουσικόφιλο κοινό της πόλης να γιορτάσουμε μαζί την Παγκόσμια Ημέρα Ακορντεόν. Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 6 Μαΐου στο Παλιό Πάρκο Πτολεμαΐδας και το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει από μαθητές Ωδείων μέχρι και καταξιωμένους καλλιτέχνες. Αναλυτικά:

  • 12:00 (μεσημέρι) – μαθητική συναυλία ακορντεόν. Συμμετέχουν Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης, Μορφωτικός Όμιλος Βελβεντού, Ωδείο «Αριστοτέλης» - Νάουσα, Νέο Ωδείο Πτολεμαΐδας.
  • 18:00 – φοιτητές και απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Γ. Λώλας, Χ. Λαζαρίδης, Α. Τσαχτάνης
  • 18:45 – Ορχήστρα ακορντεόν του Νέου Ωδείου Πτολεμαΐδας
  • 19:15 – Α. Βαβάτσικα (ακορντεόν) – Α. Αρχοντής (βιολί)
  • 20:15 – Β. Μαραμής (ακορντεόν) – Μ. Παπανικολάου (φωνή)
  • 21:15 – Α. Τσούγιεφ (ακορντεόν) – Ν. Παυλίδου (κιθάρα, φωνή)