Συζητήθηκε την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017 στην μείζονα Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας η αίτηση ακυρώσεως που άσκησε η ΠΟΣ ΔΕΗ κατά των κανονιστικών πράξεων που εκδόθηκαν
κατ' εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού νόμου (ν. 4387/2016) γνωστού και ως «νόμος Κατρούγκαλου». Η ΠΟΣ ΔΕΗ εκπροσωπήθηκε από τον Δικηγόρο Αθηνών και νομικό της σύμβουλο κο Βασίλειο Νικολετάκη.
Η ΠΟΣ ΔΕΗ ανέδειξε τον απροκάλυπτα φορολογικό χαρακτήρα των ασφαλιστικών εισφορών, κατά το νέο σύστημα, καθώς και το δημευτικό αποτέλεσμα της σωρευτικής φορολογικής και εισφοροδοτικής επιβάρυνσης για τους συνταξιούχους. Επίσης, ειδικά για τους συνταξιούχους της ΔΕΗ προβλήθηκε ο κίνδυνος κατάργησης της ενσωματωμένης περιουσίας μας, δυνάμει του νόμου 2773/1999.
Μόνη η ΠΟΣ ΔΕΗ στον χώρο των συνταξιούχων της ΔΕΗ και των θυγατρικών της εταιρειών, άσκησε την ένδικη προσφυγή ζητώντας από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο την προάσπιση της αξιοπρεπούς διαβίωσης των ασφαλιστικών μελών της.
Αποδεικνύεται κατ' αυτόν τον τρόπο ότι τη στιγμή που άλλοι σύλλογοι, εκτός ΠΟΣ ΔΕΗ, ασχολούνται με άκαρπες δικαστικες αγωγές επιδομάτων και συνδικαλιστικές εμμονές, η ΠΟΣ ΔΕΗ και τα σωματεία που ανήκουν στην δύναμή της, πρωτοστατούν στον αγώνα για την προάσπιση των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των μελών τους. Η τελική δικαίωσή μας από το Συμβούλιο της Επικρατείας αποτελεί και το ασφαλές καταφύγιο μόνον όσων ασφαλισμένων ανήκουν στις τάξεις μας.
ΕΝΤΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ