Aρχική

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ" ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΚΤΕΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Εκτύπωση

Το ΔΣ του Χριστιανικού Φιλανθρωπικού Συλλόγου ¨Ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΥΗΣ» Πτολεμαΐδας ευχαριστεί το ιδιωτικό ΚΤΕΟAUTOVISION των κυρίων Στεφανίδη – Κόλκα για τον δωρεάν τεχνικό έλεγχο του οχήματος του Συλλόγου. Με το όχημα αυτό πραγματοποιούνται καθημερινά οι διανομές των γευμάτων στους ανήμπορους να μετακινηθούν συμπολίτες μας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα δωρεάν σίτισης.

Το ΔΣ του Συλλόγου