ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Εορδαίας και Ευρύτερης Περιοχής του Νομού Κοζάνης, συμμετέχει ενεργά στο Πανδυτικομακεδονικό Συλλαλητήριο που διοργανώνουν τα σωματεία των εργαζομένων στους ΟΤΑ της Δυτικής Μακεδονίας, την Παρασκευή 5/9/2025 και ώρα 19:00μ.μ στην Κεντρική Πλατεία της Κοζάνης. Λεωφορεία θα αναχωρήσουν από το Δημαρχείο Πτολεμαΐδας στις 17:45 μ.μ. Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται στο τηλέφωνο: Ντάγκα Χριστίνα, Γενική Γραμματέας: τηλ : 6999953824. Η συμμετοχή ΟΛΩΝ μας, είναι απαραίτητη (δεκτές και οι συμμετοχές μη μελών).

Η Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας
Λάμπα Καλλιόπης Ντάγκα Χριστίνα