Με το χάλκινο μεταλλιο έκλεισε το Σαββατοκύριακο της Εορδαικης Δύναμης στο Βελιγράδι. Η Γραμματική Χριστιδου κατέλαβε την 3η θεση -73 κιλα στο βαθμολογουμενο πρωτάθλημα G1. Η Σακκου Χριστίνα
έμεινε στην 5η θεση, αφού στο παιχνίδι για τα μετάλλια ηττήθηκε στα τελευταία δευτερόλεπτα. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας για την θέση τους αλλα και στα άλλους δύο αθλητές μας Παναγιώτη Χριστιδη και Ειρήνη Τσαλκιτζιδου για την συμμετοχή τους. Καλή συνέχεια και Καλή επιστροφή.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ



















